Ühe personalijuhi lugu: kuidas ta lõi süsteemi sinna, kus valitses kaos
Kuidas personalijuht leidis korra kaosesse – ja muutis paberi digitaalseks äriloogikaks Kui Baltic Computer Systems AS-i personalijuht Birgit alustas tööd ettevõttes, märkas ta kiiresti, et personaliprotsessid olid killustatud. Info liikus suuresti e-kirja teel, andmed paiknesid eri Exceli tabelites ning personalidokumendid olid laiali töötajate arvutites, ühiskaustades ja ka paberkandjal. Iga kord, kui keegi ettevõttest lahkus, lahkus koos temaga ka osa olulistest teadmistest. „Kõik tegutsesid parima tahtmisega, aga süsteem oli lihtsalt liiga killustatud,“ meenutab Birgit. „Aega kulus otsimisele ja kinnitamistele rohkem kui sisulisele tööle.“ Samm 1: Andmed korda – SharePoint Birgit alustas kõige lihtsamast: andmete korrastamisest. Ettevõte võttis kasutusele SharePoint’i kui keskse sisu-…
Loe rohkem