Paindlik teenuste juhtimise tarkvara HelpDesk

HelpDesk on arendatud IT teenuseid pakkuva ettevõtte struktuuri ja protsesse silmas pidades, kuid siin võid muude valdkondadega leida peaaegu üks-ühele paralleele. Väikeseid muutuseid sisse viies sobib mainitud tarkvara näiteks kinnisvarahalduse, tootmise reklamatsioonide, ettevõtete sise-IT, nõrkvoolusüsteemide hoolduse jpm kliendi teenindamise jaoks vajalike protsesside haldamiseks ja korraldamiseks.

Kui on vaja juhtumeid või task’e registreerida, neid kindlatele lahendajatele suunata, regulaarseid kindla intervalliga tegevusi korraldada, kliendipõhiseid infodokumente (jooniseid, lepinguid jms) hoida ja uuendada, intsidente lahendamiseks üles panna, projekte hallata, siis on see tarkvara just Teile!

BCS’il on olemas tarkvaraarenduse meeskond, kes HelpDesk tarkvara igale kliendile sobivaks ja personaalseks muudab. Kasutusvõimalusi on väga palju ning kui Teie ettevõttes tegeletakse klientide teenindamisega läbi oma hooldusmeeskonna, siis suure tõenäosusega saab kirjeldatud lahendus vastavaid protsesse efektiivsemaks, kiiremaks ja paremini dokumenteeritumaks viia.

Lisainfo saamiseks ja tasuta testimiseks võtke julgesti ühendust: martin.vohla@bcs.ee

Sulge